Growth Hacker
De Koffiejongens is het snelstgroeiende koffiemerk van Nederland. Sinds onze start in 2017 zijn wij met onze abonnementen op biologisch afbreekbare koffiecups gegroeid tot hét frisse en duurzame tegengeluid op de markt voor koffiecups. Onze missie: nul emissie. Inmiddels bestaat het team uit 15 enthousiastelingen, zijn we live in drie landen en bedienen we zowel consumenten als de zakelijke markt. En we zijn nog lang niet klaar: we zien nog volop kans om verder te groeien en vooral: om nog veel meer impact te maken.
Wat ga je doen
We willen versnellen in nog meer data gedreven groei. Er zijn volop kansen te benutten en zoeken iemand die met scherpe analytische skills en groot enthousiasme deze gaat verzilveren.
Meer concreet:
- Je bent de driver van initiatieven om de klantreis via eigen kanalen te optimaliseren. Door jou ervaren bezoekers iedere keer een geweldige, gepersonaliseerde customer journey en realiseren we een step-up in de conversie van nieuwe klanten en reactivatie van bestaande klanten.
Daarbinnen vallen drie grote domeinen:
- 1. Conversie Ratio Optimalisatie (CRO) dmv continue A/B testen om je aannames te toetsen.
- 2. E-mail marketing. De basics zijn ruimschoots op orde, maar we zien veel meer potentie. Die ga jij er uithalen. Van strategie tot executie. Automations, campagnes, personalisatie, RFM segmentatie.
- 3. Product owner van de website (front end). Je initieert optimalisaties, beheert de backlog en houdt toezicht op de voortgang van lopende sprints.
- Je houdt van data en vindt het geweldig om analyses en A/B-testen uit te voeren. Deze zet je om in relevante inzichten en acties die je met het team deelt.
- Je bent echt onze technische marketeer en beheerder van de tools waar we mee werken. Hier liggen ook nog volop kansen om je eigen stempel nog te drukken, bijvoorbeeld op vlak van (AI-based) personalisatie.
- Tot slot, we blijven een scale-up. Dus waarschijnlijk komen er tal van andere uitdagende projecten op waar je ook het verschil kunt maken.
Wie ben je
- Je hebt WO denk- en werkniveau.
- Je hebt +/- 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie: growth hacker / CRO /Product owner. Ervaring met e-mail marketing is een grote pré (ActiveCampaign).
- Je bent sterk analytisch. Je hebt een oog voor details en als iets niet werkt pluis je uit hoe je het kan fixen.
- Je bent een zelfstarter: je vertelt ons waar je heen wilt gaan, wat je nodig hebt om dat te bereiken en bij voorkeur regel je dit zelf.
- Je bent ondernemend: je ziet steeds weer nieuwe kansen en weet deze te verzilveren.
- Je bent fulltime (32-40 uur per week) beschikbaar.
- Duurzaam? Ja, daar heb je affiniteit mee.
Wat kan je
Voor deze baan vinden wij dit belangrijk:
- Een sterke drive om te leren en het maximale uit je baan te halen.
- Analytisch sterk.
- Samenwerken.
- Klantgericht zijn.
- Pragmatisme. Er moeten ook gewoon dingen geregeld worden.
- Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands.
Voldoe je niet aan alle gevraagde functie-eisen of ervaring? Wij ook niet. Bij twijfel moedigen we je aan om toch te solliciteren.
Wij zijn
Wij zijn De Koffiejongens. Sinds 2017 proberen wij het leven van de koffiedrinker een stukje leuker, lekkerder en zorgelozer te maken. Dit laatste doordat we een duurzaam alternatief bieden en stapje voor stapje richting nul emissie bewegen. Sinds de oprichting zijn wij jaar op jaar hard gegroeid. Wij werken op dit moment met vijftien collega’s vanuit ons kantoor in Bussum. En vanuit huis natuurlijk. In onze zoektocht naar nieuw talent committeren we ons aan diversiteit, gelijkheid en inclusie.
Onze waarden
Wij zijn De Koffiejongens. Sinds 2017 proberen wij het leven van de koffiedrinker een stukje leuker, lekkerder en zorgelozer te maken. Dit laatste doordat we een duurzaam alternatief bieden en stapje voor stapje richting nul emissie bewegen. Sinds de oprichting zijn wij jaar op jaar hard gegroeid. Wij werken op dit moment met vijftien collega’s vanuit ons kantoor in Bussum. En vanuit huis natuurlijk. In onze zoektocht naar nieuw talent committeren we ons aan diversiteit, gelijkheid en inclusie.
Onze waarden
Hey, we zijn een scale up. Dat betekent: we gaan snel en willen nog veel sneller. Zodat we impact kunnen maken. Tegelijkertijd is het genieten van de reis voor ons even belangrijk. Dit zie je terug in onze kernwaarden:
- We doen het met & voor een hele grote glimlach.
- We doen het met impact.
- We doen het slim.
- We doen het sociaal & duurzaam.
- We zijn ondernemend.
Wat bieden we
We bieden vooral heel veel kansen. Je krijgt de mogelijkheid om onderdeel te worden van het succesverhaal dat we aan het schrijven zijn. Combineer dat met een hoop lol en je hebt de ingrediënten voor een droombaan. En verder krijg je:
- Een slim, enthousiast en hecht team.
- Een aantrekkelijk salaris obv je ervaring
- Pensioenregeling.
- Zoveel vakantiedagen als je nodig hebt.
- Alle medewerkers krijgen bij ons 3 maanden volledig betaald ouderschapsverlof bij de geboorte van een kind.
- Zoveel koffie als je op kan.
- Eens in de twee weken een stoelmassage van Sharlene.
Interesse gewekt? Stuur jouw CV en motivatie naar bram@dekoffiejongens.nl