De Koffiejongens is het snelstgroeiende koffiemerk van Nederland. Sinds onze start in 2017 zijn wij met onze abonnementen op biologisch afbreekbare koffiecups en koffiebonen gegroeid tot hét frisse en duurzame tegengeluid op de markt voor koffie. Onze missie: nul emissie. Inmiddels bestaat ons team uit 15 enthousiastelingen, zijn we actief in drie landen en verkopen we naast koffiecups ook koffiebonen. Bovendien is ons assortiment sinds kort volledig biologisch. Hiermee bedienen we zowel consumenten als de zakelijke markt. En we zijn nog lang niet klaar. We zien nog volop kans om verder te groeien en vooral: om nog veel meer impact te maken.
Om ons steeds groeiend aantal klanten vriendelijk, professioneel en behulpzaam te woord te staan zijn wij op zoek naar een nieuwe collega bij de Klantenservice. Staat bij jou de klant op 1? Heb jij een vlotte pen? En vind jij het leuk om minimaal 3 dagen per week onze klantenservice te bemannen? Dan zijn we op zoek naar jou!
Je wordt onderdeel van de Klantenservice. Dat betekent dat je chats, e-mails en telefoontjes van klanten beantwoordt. Je leert de klant kennen en weet wat zijn behoeftes zijn. Je denkt mee hoe we onze service continu kunnen verbeteren.
Iedere dag is anders en jij beweegt mee. Maar dit zijn de voornaamste werkzaamheden die je kunt verwachten binnen de functie:
Voldoe je niet aan alle gevraagde functie-eisen of ervaring? Wij ook niet. Bij twijfel moedigen we je aan om toch te solliciteren.
Wij werken op dit moment met vijftien collega’s vanuit ons kantoor in Bussum. In onze zoektocht naar nieuw talent committeren we ons aan diversiteit, gelijkheid en inclusie.
Een leuke flexibele baan bij een jong, snelgroeiend bedrijf. Korting op je koffieabonnement, maar natuurlijk ook gezellige collega’s en borrels. En vanzelfsprekend worden hoogtepunten gevierd met elkaar! Verder krijg je:
Interesse gewekt? Neem contact op met Leonie via leonie@dekoffiejongens.nl