De Koffiejongens is het snelstgroeiende koffiemerk van Nederland. Sinds onze start in 2017 zijn wij met onze abonnementen op biologisch afbreekbare koffiecups gegroeid tot hét frisse en duurzame tegengeluid op de markt voor koffiecups. Onze missie: nul emissie. Inmiddels bestaat het team uit 15 enthousiastelingen, zijn we live in drie landen, verkopen we naast koffiecups ook koffiebonen en is ons assortiment 100% biologisch. Hiermee bedienen we zowel consumenten als de zakelijke markt. En we zijn nog lang niet klaar: we zien nog volop kans om verder te groeien en vooral: om nog veel meer impact te maken.
WAT GA JE DOEN
Hey, we zijn een scale up. Dat betekent: we gaan snel en willen nog veel sneller. Iedere dag is anders en jij beweegt mee. Ruimte en mogelijkheden zijn er. Veel.
Het grote doel binnen jouw functie: een mega efficiënte klantreis voor alle potentiële klanten. Met diepgaande analyses zorg jij ervoor dat we de juiste bezoekers via de meest effectieve kanalen aantrekken en dat zij door onze vlekkeloze customer journeys een blije klant worden – vroeg of laat. Met alle initiatieven zorg je ervoor dat we ver voor de troepen uitlopen en als het voorbeeld van een geoliede e-com machine worden gezien.
Daarbinnen vallen drie grote domeinen:
- 1. Growth strategie: neerzetten van een overkoepelend framework voor verbeteringen in conversie en funnels.
- 2. Data analyse: gebruikersdata, funnelmetrics, conversiepercentages, attributiemodellen. We hebben veel data. Aan jou om de juiste inzichten eruit te halen en de business op bij te sturen. Bijv. welke klanten brengen geld op en hoe halen we deze klanten het meest kosteneffectief binnen. Focus ligt hierbij op online kanalen, maar je kijkt ook breder naar de ROI van de hele marketing mix.
- 3. UX Optimalisatie (incl CRO): vanuit data kijken wat beter kan en dmv continue A/B testen je aannames toetsen. Hier hoort ook frontend product ownership bij, maar speelt geen hoofdrol.
- Tot slot, we blijven een scale-up. Dus waarschijnlijk komen er tal van andere uitdagende projecten op waar je ook het verschil kunt maken.
WAT KAN JE
- Je hebt WO denk- en werkniveau.
- Je bent analytisch super sterk. Je hebt een oog voor details en als iets niet werkt pluis je uit hoe je het kan fixen.
- Je hebt ervaring met Analytics, AB tests, performance marketing. UX en/of SQL skills zijn een pré.
- Je hebt +/- 7 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie: sr. growth hacker, business analyst, performance marketeer of CRO expert.
- Je bent een zelfstarter: je vertelt ons waar je heen wilt gaan, wat je nodig hebt om dat te bereiken en bij voorkeur regel je dit zelf.
- Je bent fulltime (32-40 uur per week) beschikbaar.
- Duurzaam? Ja, daar heb je affiniteit mee.
WIE BEN JE
Voor deze baan vinden we deze persoonlijke eigenschappen belangrijk:
- Je bent analytisch sterk.
- Je houdt van snelheid en kan omgaan met de druk die daar soms bij komt kijken.
- Je gedijt goed in een dynamische omgeving en bent flexibel in de koers verleggen als de business daar om vraagt.
- Je bent ondernemend: je ziet steeds weer nieuwe kansen en weet deze te verzilveren.
- Je hebt een sterke drive om te leren en het maximale uit je baan te halen. Feedback is een kans om te leren.
- Je bent pragmatisch. Er moeten ook gewoon dingen geregeld worden.
- Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands.
Voldoe je niet aan alle gevraagde functie-eisen of ervaring? Wij ook niet. Bij twijfel moedigen we je aan om toch te solliciteren.
WIJ ZIJN
Wij zijn De Koffiejongens. Sinds 2017 proberen wij het leven van de koffiedrinker een stukje leuker, lekkerder en zorgelozer te maken. Dit laatste doordat we een duurzaam alternatief bieden en stapje voor stapje richting nul emissie bewegen. Sinds de oprichting zijn wij jaar op jaar hard gegroeid. Wij werken op dit moment met vijftien collega’s vanuit ons kantoor in Bussum. En vanuit huis natuurlijk. In onze zoektocht naar nieuw talent committeren we ons aan diversiteit, gelijkheid en inclusie.
WAT BIEDEN WE
We bieden vooral heel veel kansen. Je krijgt de mogelijkheid om onderdeel te worden van het succesverhaal dat we aan het schrijven zijn. Combineer dat met een hoop lol en je hebt de ingrediënten voor een droombaan. En verder krijg je:
- Een slim, enthousiast en hecht team.
- Een aantrekkelijk salaris obv je ervaring.
- Pensioenregeling.
- Zoveel vakantiedagen als je nodig hebt.
- 100% doorbetaling bij zwangerschaps- en geboorteverlof
- Zoveel koffie als je op kan.
- Eens in de twee weken een stoelmassage van Sharlene.
Interesse gewekt? Stuur jouw CV en motivatie naar bram@dekoffiejongens.nl